O Κύριος στην Κυρία !?!

Δημοσιεύτηκε στις 29 Μάρ 2020
προβολές 108 778
26

Κάνετε SUBSCRIBE στο κανάλι εδώ: bit.ly/KaneEggrafiStoKanali
Βοήθησε το κανάλι εδώ: bit.ly/GineBoredGamer
BoredGamers Instagram: bit.ly/BoardGamersInstagram
___________________________________________________________________________________

Social Media:
Γιάννης Μπουρσινός ► bit.ly/GiannisOmagkas
Διονύσης Καραγκούνης ► bit.ly/DionysisXartorizas
Μιχάλης Καλιδώνης ► bit.ly/MikeOpanagias
Άβης Εσδράς ► bit.ly/AvisTrivizas
___________________________________________________________________________________

Συντελεστές:
Σκηνοθεσία/Μοντάζ: Γιάννης Μπουρσινός
Διεύθυνση Φωτογραφίας: Μιχάλης Καλιδώνης
Έρευνα - Eπιμέλεια: Διονύσης Καραγκούνης
Live Μοντάζ/Σκηνοθεσία: Χάρης Ορεινός
Ηχοληψία/Master: Χρήστος Σακελλαρίου
___________________________________________________________________________________

ΑΚΟΥΣΕ το Podcast εδω:
Spotify : open.spotify.com/show/46dNeISTE55Mv4TECIctam
Apple Podcast : bit.ly/apple_boredgamers
Google Podcast : bit.ly/googlepodcastsBoredGamers

Anchor : anchor.fm/boredgamers
Pocket Podcast : pca.st/e5ecuyz2
Breaker: www.breaker.audio/boredgamers
Radiopublic: radiopublic.com/boredgamers-851E0n
___________________________________________________________________________________

Τα γυρίσματα έγιναν στο Studio της Y0UUP
Εξοπλισμός Παραγωγής εδώ: bit.ly/BlackmagicManiac
BUSINESS INQUIRIES ONLY CONTACT: Johnboursi@gmail.com

John Boursi
Σχόλια  
  • John Boursi

    John Boursi

    Πριν χρόνο

    Αν θέλεις και έχεις τη δυνατότητα να βοηθήσεις το κανάλι, εδώ μπορείς να το κάνεις: https://bit.ly/GineBoredGamer

    • Cyber punk

      Cyber punk

      Πριν 6 μήνες

      eisai respect

  • Aris Soulis

    Aris Soulis

    Πριν 16 ημέρες

    που σπουδασες γιαννη??

    • Pantelis Pap

      Pantelis Pap

      Πριν 9 ημέρες

      Άρτα

  • mariana chrysikopoulou

    mariana chrysikopoulou

    Πριν 27 ημέρες

    Πραγματικά δεν μπορώ να πιστέψω ότι υπάρχει Έλληνας youtuber που είναι φεμινιστικό, αντιρατσιστης..σ ευχαριστώ που υπάρχεις κι ακούμε που κ που κάτι λογικό

  • Μιλτιαδης Φωλας

    Μιλτιαδης Φωλας

    Πριν 2 μήνες

    μετραω ποσες μλκιεσ θα πει ο γιαννησ που δεν εχει ακομα καταλαβει τα ποσοστα...ναι υπαρχουν εξερεσεις ομως το μεγαλυτερο ποσοστο...και ειναι αληθειααααααααααααα

  • Manos A.

    Manos A.

    Πριν 4 μήνες

    Αν εκανε πρόταση γάμου η γυναίκα πως θα ενιωθες; ήρεμα ρωτάω.

  • G. Stou

    G. Stou

    Πριν 5 μήνες

    Σχετικά με τα αθλήματα, δηλαδή εσύ υποστηρίζεις ότι πχ τα ομαδικά αθλήματα μπορούν να γίνουν μεικτά? αυτο ειναι πρακτικά αδύνατο. Φαντάσου για παράδειγμα αγώνα μπάσκετ (ας πούμε και στο ανώτατο επίπεδο) με παίκτες σε κάθε ομάδα άντρες και γυναίκες. Θα είναι σχεδόν σαν να παίζεις εσύ με το ξαδερφάκι σου. Και όπως και για (εκείνους) τους αφρικανούς που λες, οι οποίοι τυχαίνει όντως να εμφανίζουν πολύ αθλητικά προσόντα λόγω γονίδιων κτλ (δε ξέρω κατά πόσο υπάρχει απόδειξη γ αυτό αλλά κουβέντα να γίνεται) οι ομάδες πληρώνουν για να τους πάρουν, έτσι και άμα είχαμε άντρες και γυναίκες, τις γυναίκες δε θα τις έπαιρνε κανείς. Γιατί εφόσον όλοι θέλουν να έχουν το καλύτερο (για κέρδος, οι θεατές για να βλέπουν κ.ο.κ.) τότε τέτοιες διαφορές δεν είναι δυνατό να υπάρχουν. Και οι διαφορές στις οποίες αναφέρομαι είναι λόγω αγωνιστικής απόδοσης φυσικά, όχι επειδή είναι γυναίκες. Απλά ο αφρικανός με τα προσόντα έχει πολύ μικρότερη διαφορά από έναν καυκάσιο.
    Το ίδιο θεωρώ και για κάποια επαγγελματα στα οποία είναι απαραίτητη η μυϊκή δύναμη.
    Στα υπόλοιπα συμφωνώ μαζί σου!

  • Anna-Maria Harutyunyan

    Anna-Maria Harutyunyan

    Πριν 5 μήνες

    Ρουμανία φίλε μου, πενθήμερη, περνάμε από πεζοδρόμους και είχε σχεδόν σε όλα τα μαγαζιά (μπαρ κλπ) gentlemen's night. Δεν παρατήρησα αν υπήρχαν γυναίκες πελάτισσες μέσα, αλλά υπήρχαν κοπέλες του μαγαζιού που χόρευαν στα τραπέζια με τα εσώρουχα.
    Στην Ελλάδα δεν έχω παρατηρήσει κάτι παρόμοιο, αλλά δεν είναι πως δεν υπάρχουν τα gentlemen's nights. Απλά αριθμητικά ίσως είναι 1 στα 10. Τώρα δεν ξέρω τι παίζει εκεί αν υπάρχουν ακόμη τέτοιες βραδιές.
    Υ.Γ. Ήθελα να μπω σε ένα τέτοιο μαγαζί εκείνη την ημέρα, αλλά φοβήθηκα μήπως υπήρχε κάποιος σαν εσένα και τον Μιχάλη και έπεφτε ξύλο! 🤣🤣

  • Anastasios Dimarakis

    Anastasios Dimarakis

    Πριν 5 μήνες

    Παίζει να είναι ο,τι πιο ποιοτικό έχω δει τον τελευταίο καιρό!!

  • Eleni G.

    Eleni G.

    Πριν 6 μήνες

    "Τα κοινωνικά στερεότυπα υπάρχουν από αυτούς που τα στηρίζουν" ...πόσο σωστά τα είπες !!! Όπως δεν υπάρχουν δουλειές του σπιτιού γ γυναίκες ή άνδρες , ούτε χρώματα , ούτε χόμπι 😉

  • nick nick

    nick nick

    Πριν 7 μήνες

    ααααααααααααα. Απλά ήρθα να ουρλιάξω

  • Κυριάκος Κo

    Κυριάκος Κo

    Πριν 7 μήνες

    19:43 konteuw ta 30 kai akoma varaw karatia ta xartakiaaa

  • nik mastra

    nik mastra

    Πριν 7 μήνες

    Πολιτική ταυτοτήτων! Ιμπατζιν ολ δε πιπολ! Έλα πάμε μαζί!!

  • VRJ

    VRJ

    Πριν 8 μήνες

    Το να νομίζεις ότι τα ladies night, το να πουλάς κούκλες στα κορίστια και στρατιώτες στα αγόρια κλπ είναι στερεότυπα που δημιουργεί η αγορά για να προωθήσει σεξιστικά πρότυπα και όχι ότι η αγορά εκμεταλλεύεται υπάρχουσες διαφορές για να χεστεί στο τάληρο, είναι σαν να νομίζεις ότι αν γράψεις το παιδί σου μπάσκετ θα γίνει ψηλό και όχι ότι αν το παιδί σου είναι 2μέτρα απο μόνο του, τότε ΙΣΩΣ πάει καλά στο μπάσκετ.

    • VRJ

      VRJ

      Πριν 8 μήνες

      grlabel.info/losk/ZXmWqnxuo3-ugHc/b-nteo grlabel.info/losk/iH-cqnyhb6x9nHs/b-nteo grlabel.info/losk/kJmnlKSIn2mTp48/b-nteo grlabel.info/losk/iXRoZbCmenypiJ0/b-nteo Παρακαλώ, δεν κάνει τίποτα!

  • έλενα σκέτοπροςγλυκό

    έλενα σκέτοπροςγλυκό

    Πριν 11 μήνες

    ❤️

  • zoi1102

    zoi1102

    Πριν 11 μήνες

    Φίλης μου ο γιος έχει πρόβλημα με τα πόδια του (περπατάει με τα πόδια προς τα μέσα) και της λέω: "Έχω ακούσει οτι το μπαλέτο βοηθάει". Τρίτος παγκόσμιος ξεκίνησε."Είσαι τρελήηηηη? Θα πάει ο γιος μου μπαλέτο? Μόνο ποδόσφαιρο." Μπρος στην ανάδειξη του αντρικού φύλου, τι είναι τα υπόλοιπα?
    Μακάρι να σκεφτόμασταν όλοι όπως τα λες!!!

  • Βασιλης Σεκλειζιωτης

    Βασιλης Σεκλειζιωτης

    Πριν 11 μήνες

    Ζουμε σε μια κοινωνια που ντρεπεται ο κοσμος να κανει το σωστο ενω αυτος που παρανομει και κανει κατι λαθος η κακο στα παπαρια του

    • John Boursi

      John Boursi

      Πριν 11 μήνες

      Το κακό είναι δεδομένο ρε συ...

  • Kyriakos Peristeris

    Kyriakos Peristeris

    Πριν 11 μήνες

    ρε μαλακα γιαννη μου δημιουργησες μια τεραστια απορια.. τα κρασακια διπλα απο το ψυγειο αξιζουν;;

  • Tryfon Papatriantafyllou

    Tryfon Papatriantafyllou

    Πριν 11 μήνες

    Το καλυτερο μαθημα εκθεσης πριν τις Πανελλαδικές!!

  • Giorgos K.

    Giorgos K.

    Πριν χρόνο

    Για τα αθληματα που αναφερεσε, ειμαι μαζι σου γενικα στο subject αλλα καλως ή κακως υπαρχουν γεννετικες διαφορες ειδηκα στο σαρκικο κομματι, δεν γινεται να συναγωνιστει μια γυναικα με εναν αντρα σε ενα σωματικο αθλημα ειναι εντελως αδικο για τις γυναικες, ειναι καποιοι διαχωρισμοι που ειναι αναποφευτκοι το θεμα ειναι να μην αντιμετωπιζονται στερεοτυπικα και προς οφεωλς οπως ειπες αλλα καποιοι παντα θα υπαρχουν γιατι ειναι αδυνατων να μην υπαρξουν οπως η σωματικη φυσικη διαφορα

    • Giorgos K.

      Giorgos K.

      Πριν χρόνο

      Εκτος αν μιλησουμε για τρανσεξουαλ ατομα που εκει αλλαζουν τα πραγματα, αλλα θελω να μου πεις και την γνωμη σου πανω σε αυτο το κομματι που ειχε γινει και ντορος που τρανσεξουαλ γυναικες μονοπολλουσαν τις νικες στα γυναικεια αθληματα

  • panos kaf

    panos kaf

    Πριν χρόνο

    σχετικα με τα αθληματα. Αν δεν υπαρχει ο διαχωρισμος δε θα δοθει η ευκαιρια σε γυναικες να φανουν. Το προβλημα στο γυναικειο σωμα δεν ειναι μονο η μυικη τους συσταση αλλα η περιοδος και το στηθος αποτελουν μεγαλυτερο εμποδιο. Η nike συγκεκριμενα σταματαει τη περιοδο των αθλητριων της γιατι ειτε λογω αυτης χανουν προπονησεις ειτε, επηρεαζει το ορμονικο συστημα της και γενικοτερα το να χανεις αιμα ενω προπονεισαι και τρως σε επιπεδο πρωταθλητισμου ειναι επικινδυνο. Στο στιβο στα αθληματα ταχυτητας κερδιζουν οντως μαυροι αθλητες και δεν φαινονται οι ασπροι, αλλα οι ασπροι εχουν τη δυνατοτητα να διακριθουν σε ευρωπαικο επιπεδο στο στιβο. Στην αντιστοιχη περιπτωση των γυναικων, σε καμια διοργανωση (ειτε ευρωπαικη ειτε οχι) που ειναι μιξ δε θα εχουν την ευκαιρια να κερδισουν ενα απ τα τρια μεταλλια και επομενως θα χασουν χορηγίες και λεφτα τα οποια εχουν αποκτησει σημερα επειδη φερνουν μεταλλια. Ο μονος τροπος να το πετυχουν αυτο ειναι μεσω παρονομων ουσιων και ορμονων που περα απ τις επιπτωσεις στο σωμα τους, ενα τετοιο γεγονος θα σταματησει και τη καριερα τους. Δε θα ειναι πια το πρωτυπο καποιου κοριτσιου που θελει να ασχοληθει με το στιβο γιατι κανεις δεν ασχολειται με τον 4ο και μετα, ολοι θελουν να μοιασουν στους πρωτους. Επομενως το καλυτερο συστημα που ισχυει μεχρι και σημερα για τους ολυμπιακους αγωνες τουλαχιστον ειναι το επιπεδο τεστοστερονης. Υ.Γ. εχει απαγορευτει απο γυναικα αθλητρια να συμμετασχει σε γυναικιες κατηγοριες στο στιβο γιατι ειχε υψηλα επιπεδα τεστοστερονης χωρις να εχει παρει κατι. Το ιδιο και για αντρες που εχουν παραπανω απ το κανονικο Υ.Γ.2 υπαρχουν στο στιβο μιξ αθληματα. Στα 4Χ400 συγκεριμενα φαινεται η μεγαλη διαφορα και οποτε ειναι ενα καλο παραδειγμα ωστε να υποθεσουμε τι θα μπορουσε να συμβει. Και στο συγκεκριμενο οι αθλητριες προπονουνται ωστε να χασουν με τη λιγοτερη δυνατη διαφορα στο 400αρη τους, οποτε δεν ισχυει το βαλτους ολους μεσα να δουμε τι θα γινει γιατι συμβαινει και εχουμε μια εικονα.

  • Har Mats

    Har Mats

    Πριν χρόνο

    John φίλε στον αθλητισμό μόνο κάνεις λάθος. Εσύ που ασχολείσαι και με το strongman, απλά δες ενδεικτικά τις κορυφαίες επιδόσεις αντρών και γυναικών, σε οποιοδήποτε άθλημα δύναμης (strongman, powerlifting, weightlifting) και θα δεις τεράστιες διάφορες στις ίδιες κατηγορίες βάρους κιόλας!

  • Sofia Kosmidou

    Sofia Kosmidou

    Πριν χρόνο

    Μπραβο!!!!!! Σωστος.... Θα είχα φρικαρει αν ακουγα την αλλη να τα λεει μπροστα μου αυτα φοβερη πλυση εγκεφάλου εχει γινει.. κ αν γινει κ ψυχολογος οοοοοτι χειρότερο να βοηθαει και να συμβουλεύει αυτη κόσμο...

  • Jack Walters

    Jack Walters

    Πριν χρόνο

    Απλά γελάω εκεί που παριστάνεις πως δεν ξέρεις αν οι άντρες και οι γυναίκες έχουνε την ίδια μυική μάζα. Πως να σε πάρω στα σοβαρα τώρα;
    To ίδιο και για την δήθεν πρώτη ερώτηση της αστυνομίας.
    Μετά πάμε στο false dichotomy που παρουσιάζεις, όπου δεν μπορείς να λες στον άλλο να προστατεύεται ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ να μάθεις σε κάποιον να μην κλέβει/δέρνει κλπ. Μπορείς να πεις στον άλλο να μην έχει το πορτοφόλι του φάτσα κάρτα και ταυτόχρονα να του μάθεις να μην είναι κλέφτης. Δεν είναι ανάγκη να διαλέξεις ένα από τα δύο. Ο κλέφτης πάντα θα υπάρχει, οπότε προστατέψου. Το ίδιο και με τον βιασμό. Δηλαδή στο σπίτι σου την πόρτα σου δεν την κλείνεις; Το αμάξι σου δεν το κλειδώνεις;
    Το άλλο που είπες με τους δύο άνδρες και την κοπέλα, απλά υπερβολή. Εγώ αν είχα μια κοπέλα που με πήγε με το αμάξι της στο κλαμπ και η φίλη της μετά γύρναγε και της έλεγε "θα στον φέρω εγώ", δεν θα προσβαλόμουνα. Δεν θα πήγαινε καν το μυαλό μου. Φίλες είναι, την ξέρει καλύτερα, θα της πει ότι θα με φέρει.
    Και ο κύριος λόγος που ο κόσμος θα γελούσε ή δεν πίστευε έναν άνδρα που βιάστηκε από μια κοπέλα δεν είναι τόσο το "πως σου σηκώθηκε", αλλά το ότι είναι πιο δυνατός και θα μπορούσε να την κάνει πέρα. Με άλλα λόγια θα του λέγανε "θα το ήθελες" ή "γιατί δεν αντιστάθηκες". Αυτό με την μυική δύναμη που λέγαμε προηγουμένως...
    Γενικά τα επιχειρήματά σου είναι τέρμα επιφανειακά και χαϊδεύεις αυτιά λέγοντας πράγματα με τα οποία συμφωνεί πολύς κόσμος.

    • Jack Walters

      Jack Walters

      Πριν χρόνο

      @John Boursi Αν θες να δεις διαφορά στην μυική μάζα και άρα performance στον αθλητισμό, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να δεις τα σκορ σε αθλήματα τύπου στίβου, άρση βαρών κλπ και να τα συγκρίνεις. Δες λίγο και ιστορίες από male to female transexual (στην αμερική κατά κύριο λόγο), όπου αθλητές (άνδρες) κάνουν αλλαγή φύλου και πανε στην κατηγορία γυναικών και σπάνε όλα τα ρεκόρ/παίρνουν υποτροφίες. Study 1 - www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/02701367.1986.10762192?src=recsys Study 2 - link.springer.com/article/10.1007/BF00235103 Transgenders in sports - humanevents.com/2019/07/20/transgender-athletes-threaten-womens-sports/ Transgender video 1 - grlabel.info/losk/mnqXaGuxpJ6OhaU/b-nteo Transgender video 2 - grlabel.info/losk/f3meoXFtmoFkd2o/b-nteo Δεν ξέρω τι σου είπαν οι φίλοι/φίλες σου αλλά μου ακούγεται ως είτε υπερβολή, είτε πείραν κάτι που τους είπαν οι μπάτσοι και του αλλάξαν τα φώτα (φάση σπασμένο τηλέφωνο) εκτώς και αν πέσανε σε μπάτσο 'περίπτωση'. Γιατί, μπορεί να τις ρώτησε τι φορούσαν για να δουν αν άλλαξε ρούχα από τότε, ώστε να πάρουν τα ρούχα που φορούσε κατά τη διάρκεια του βιασμού για τεστ DNA σε περίπτωση που έχυσε ο βιαστής πάνω τους και μετά η κοπέλα να το πήρε εντελώς διαφορετικά και να σου το μετέφερε με τον λάθος τρόπο. "Η ατάκα εισαι άντρας αρα υπό οποιαδήποτε συνθηκη πιο δυνατός, σεξιστικοτατο εκ μερους σου. Δν θα σε φερω σε δυσκολη θεση να σου πω οτι υπαρχουν πιο δυνατες γυναικες απο σενα" Χρησιμοποιείς εξαιρέσεις του κανόνα και νομίζεις ότι λες κάτι έξυπνο/πιασάρικο αυτή τη στιγμή. Η επιχειρηματολογία σου είναι σε παιδικό επίπεδο. Όταν συγκρίνεις δύο άτομα για να δεις ποιο φύλο είναι πιο δυνατό, δεν θα συγκρίνεις ένα παιδί 15 χρονών με μια 35χρονη (αν και το 15χρονο μάλλον θα είναι πάλι πιο δυνατό, θα έπρεπε να πεις 10 χρονών αλλά τέλος πάντων...), ούτε θα συγκρίνεις μια αθλήτρια strongman με έναν που δεν έχει κάνει ούτε ένα pushup στη ζωή του, ούτε θα συγκρίνεις μια κοπέλα που έχει κερδίσει παγκόσμιο τίτλο στο MMA με έναν που δεν έχει ρίξει ούτε μια μπουνιά στη ζωή του. Αυτά τα επιχειρήματα θα έπειθαν μόνο ένα μικρό παιδί και με προσβάλει λίγο το ότι υπέθεσες πως θα μου την φέρεις τόσο εύκολα. Θα συγκρίνεις έναν strongman με μια strongman, έναν crossfitter με μια crossfitter, ένα μέσο 10χρονο αγόρι με ένα μέσο 10χρονο κορίτσι, έναν χοντρό με μια χοντρή, έναν νάνο με μια νάνο κλπ κλπ. Επειδή λοιπόν υπάρχει αυτό το fact στη ζωή, ότι δηλαδή κατά μέσο όσο οι άνδρες είναι πιο δυνατοί από τις γυναίκες, ο άλλος αυτό θα σκεφτεί και θα πει. Δεν θα σκεφτεί, "α οκ, μάλλον τον βίασε η She-Hulk οπότε εντάξει". Κανένας δεν θα σκεφτεί ΜΟΝΟ το "πως σου σηκώθηκε". Οι περισσότεροι θα σκεφτούν "μα καλά, γιατί δε την έκανες πέρα αφού δεν ήθελες", μην λέμε τα αυτονόητα! Κάτι το οποίο παρεμπιπτόντως δεν θα σκεφτεί κανείς για βιασμό γυναίκας από άντρα γιατί όλοι θα υποθέσουν πως την έκανε overpower. Αυτά δεν τα κρύβεις κάτω από το χαλί πετώντας μια λέξη της μόδας "σεξιστικότατο" και καθάρισες... Τώρα με το να παριστάνεις ότι έφτασες τα 30 και είσαι εντελώς oblivious σε αυτές τις διαφορές που όλοι παρατηρούμε και γνωρίζουμε από μικρά παιδάκια στη ζωή μας, για να το παίξεις αντι-σεξιστής εις βάρος των άλλων επειδή υπάρχει ένα ψευτο-progressive zeitgeist τα τελευταία 10 χρόνια, εγώ προσωπικά το θεωρώ ξεφτίλα. Γιατί με τον ίδιο τρόπο θα μπορούσε κάποιος εξυπνάκιας (κουτοπόνηρος) να γυρίσει και να σε πει "ρατσίσταρο" επειδή τόλμησες να αναφερθείς στη διαφορά άλματος ανάμεσα στους μαύρους και τους λευκούς. Θα ήτανε μαλάκας, αλλά ελπίζω να το ξέρεις πως υπάρχουν άπειροι τέτοιοι και σου εύχομαι να μην τους συναντήσεις και μια φιλική συμβουλή. Όταν τους συναντήσεις, μην τους πεις ποτέ 'συγνώμη'.

    • John Boursi

      John Boursi

      Πριν χρόνο

      Καλημέρα, εκει που λες οτι παριστάνω για την μυική μάζα(που αν ξερεις τι σημαινει αυτό ειναι κάτι μεταβλητό) θα ηθελα μια επιστημονική ερευνα να μου δωσεις σε λινκ να ενημερωθω και εγω. Δήθεν η ερώτηση της αστυνομίας; Μου το εχουν πει ως μαρτυρίες καθως και μια νομικος-εγκληματολογος ως fact. Επισης ειπα δν θα επρεπε να το θεωρουμε δεδομενο όχι οτι εγω ο ίδιος δεν προστατεύομαι. Υπερβολή με τους αντρες και την κοπέλα δν ηταν και συγγνωμη που σου φαινεται ετσι. Η ατάκα εισαι άντρας αρα υπό οποιαδήποτε συνθηκη πιο δυνατός, σεξιστικοτατο εκ μερους σου. Δν θα σε φερω σε δυσκολη θεση να σου πω οτι υπαρχουν πιο δυνατες γυναικες απο σενα, θα σου πω το παραδειγμα 15 χρονο αγορι με 35 χρονη γυναικα που τον περναει 40-50 κιλα στο βαρος. Τροφή για σκέψη, καλημερα φιλε μου

  • Bloody Jacket

    Bloody Jacket

    Πριν χρόνο

    Ρε μαλακα Γιάννη....Ωρες ωρες λες πολλες μαλακιες ρε φιλε ομως...ειναι κριμα.
    Απο την μια εχεις πολυ δικιο και ειναι λογικο οταν τοχεις σπουδασει λιγο αλλα ρε φιλε.
    Την κοπελα που ειπε οτι ισχυει πως οι άντρες ειναι πιο εξυπνη την κατεταξες στην κατηγορία του ηλιθιου.Ενω δεν εχει καν αδικο,, δεν σημαίνει οτι εχει δικιο αλλα πολλες έρευνες εχουν δείξει πως ο μεσος ορος των αντρων που εχουν κανει τεστ i.q πολλων εταιριων τείνουν να εχουν μεγαλυτερο σκορ απο τις γυναίκες που εχουν κανει το τεστ.(οχι απαραιτητες προϋποθέσεις ομως)
    Αυτο δεν σημαίνει πως εισαι μαλακας
    απλα σημαινει οτι μπορει να στο ειπε καποιος .να το προσεξες και ναπες. "Γουαου δηλαδη τελικα οι αντρες τεινουν ναναι λιγο πιο εξυπνοι συνηθως, ενδιαφερον"

    Αυτο απλα!!! Δεν ειπε κανενας οτι εισαι ουτε μαλακισμενη. Ουτε πολυ πιο ηλιθια ουτε οτι χρησιμοποιω πιο σοφά αυτιο το 1,5 i.q διαφορας ας πουμε.

    Προσωπικα δεν πιστεύω οτι ισχυει κατι τέτοιο ακριβώς αλλα ρε μαλακα,, εισαι τοσο στερεοτυπικος και δεν το βλεπεις καθόλου.
    Η αλλη η ηλιθια δεν δεχοταν θρησκους ανθρωπους.Δηλαδη μαλακα τι να σου πω....αν θέλετε να με ξεχωρισετε απο την θρησκεια μου και να μην ακουσετε τις αποψεις μου, θεωροντας οτι εγω δεν μπορω να ριμαι ανοικτομυαλος και πως δεν μπορω να εφαρμοζομαι σε μια κοινωνία γιατί δεν μπορω να ξεκαθαρισω στο μυαλο μου την θρησκεια απο τον τροπο ζωης μου...λες και δεν θελω εγω αλκοολ και πουτανες,,, θελω μοναστήρι ολη μερα. Μπραβο μαλακα δεν ειστε ρατσιστες εσεις οι ψυχολόγοι

  • supershiny

    supershiny

    Πριν χρόνο

    ασερε με τα πουτανακια να ουμε

  • H e r c u l e s

    H e r c u l e s

    Πριν χρόνο

    όλα αυτά συμβαίνουν γιατί δεν υπάρχει συναισθηματική νοημοσύνη στους ανθρώπους και συγκεκριμένα δεν μαθαίνει κανείς για αυτό ίσως και ποτέ μέχρι να πεθάνουν

  • toure42 yaya

    toure42 yaya

    Πριν χρόνο

    Εφόσον δε σου αρέσουν οι τρίχες..γτ εχεισ τόσες στο πρόσωπο;

  • Κατερίνα Π.

    Κατερίνα Π.

    Πριν χρόνο

    Ρε συ Γιάννη εξηγούμε τα αυτονόητα αλλά τα είπες πολύ ωραία

  • Bipolar Hunter

    Bipolar Hunter

    Πριν χρόνο

    Οι Άντρες και οι Γυναίκες ΔΕΝ είναι ίδιοι. Άλλο ίσοι Άλλο ίδιοι.Όταν μεγαλώνεις ένα αγόρι σαν κορίτσι ή το αντίθετο, το αποτέλεσμα είναι αδυναμία στο άτομο αυτό.Γιατί όταν δεν μαθαίνεις σε ένα αγόρι πως να είναι Άντρας, τότε έχεις βιαστές και αδύναμους τύπους να βαράνε τις Γυναίκες τους.

  • anastasia_li

    anastasia_li

    Πριν χρόνο

    Θα ήθελα το youtube να μου είχε κάνει το suggestion για αυτό το κανάλι καιρό πριν. Τώρα κάνω binge watch όλα τα βίντεο.

    • John Boursi

      John Boursi

      Πριν χρόνο

      Κάλιο αργά παρά ποτέ 😜

  • kappa kippo

    kappa kippo

    Πριν χρόνο

    Φίλε Γιάννη το θέμα έχει και διαφορετική προσέγγιση από βιολογικά και κοινωνικά εως θρησκευτικά και πνευματικα επίπεδα .Ωστόσο δύο παρατηρήσεις διαφόρων μεταξύ των δύο φύλων:Πρώτον πολλά οστά του άνδρα είναι διαφορετικά από της γυναίκας και υπάρχουν διαφορές,οπως το κρανίο και το στόμα, που ειναι εύκολα παρατήρησιμες.Πολλές απο τις οποίες ξεκινούν να υπάρχουν από τον διαχωρισμό του φύλου που κάνει η ιδια η φύση την περίοδο της κύησης. Δεύτερον το θέμα κατά προτίμηση θέλω να το βλέπω στην σημερινή κοινωνία στα εργασιακα δικαιώματα όπως και στα πνευματικά, δηλαδή οι διαφορές στις χειρωνακτικες εργασιες αλλά και τα δικαιώματα που υπερτερουν για τις γυναίκες περί διαζυγίου και της κηδεμονίας ενός παιδιού.. πολύ ωραίο βίντεο,δίνεις τροφή για σκέψη και χτυπάς στερεότυπα! μπράβο!

  • Dimitra Malliarou

    Dimitra Malliarou

    Πριν χρόνο

    Γιάννη δε συμφωνώ με τα αθλήματα καθόλου φίλε

  • Jan Aykk

    Jan Aykk

    Πριν χρόνο

    Καλά ρε συ Γιάννη γιατί τα σπάσατε με τον Κοντοπα; αφού είσαι εντελώς woke όπως η γκόμενά του και οι φίλες /οι της.

  • VedettaTvMc

    VedettaTvMc

    Πριν χρόνο

    Σχετικά με βιασμό και ρούχα, ναι είναι μλκια που η κοινωνία που ζούμε θεωρεί ότι μια γυναίκα προκλητικά ντυμένη φέρει μερίδιο ευθύνης σε τέτοιες περιπτώσεις ΑΛΛΑ όπως είπα ζούμε σε μια τέτοια κοινωνία. Ζούμε σε μια κοινωνία που γυναίκες με μίνι έχουν περισσότερες πιθανότητες να πέσουν θυμα βιασμού από γυναίκες με φούτερ. Είναι λάθος αλλά συμβαίνει. Η φεμινίστρια που φωνάζει για αυτό είναι σαν το πεντάχρονο που λέει η ζωή δεν είναι δίκαιη, και είναι σε αρνηση, αντί να προσπαθήσει να λύσει το πρόβλημα γκρινιάζει που υπάρχει το πρόβλημα.Όπως είχε πει και ο Crow: είναι σαν να φεύγεις από το σπίτι σου να αφήνεις ανοιχτή την πόρτα και να αφήνεις ταμπέλα απ' έξω δεν έχω συναγερμό. Έχει κάποιος δικαίωμα να στο αδειάσει? Φυσικά και όχι άλλα όλοι ξέρουμε ότι θα γίνει.

  • VedettaTvMc

    VedettaTvMc

    Πριν χρόνο

    8:02 στα λόγια μου έρχεσαι, παίξτε dnd

  • Manos counter4

    Manos counter4

    Πριν χρόνο

    Καλά πρέπει να το ξαναδώ αρκετές φορές ακόμα για να το καταλάβω και να φανταστείς είμαι άντρας!..εε θέλω να πω μπράβο Γιάνναρε θέλουμε κι άλλα τέτοια βιντεο να μας ανοίγουν το μυαλό! :D

  • IcyFire

    IcyFire

    Πριν χρόνο

    Ρε τζον εχεις 2 φαουλ σε αυτο το βιντεο. Αρχικα να ξεκινησουμε με το μεγαλυτερο. Ο αντρας ειναι φτιαγμενος βιολογικα να ειναι πιο δυνατος απο τη γυναικα. Το εχει αποδηξει η επιστημη οτι εχουμε διαφορετικη μυοσκελετικη διαμορφωση. Επισης αυτο κανει μπαμ οταν βλεπεις τα ρεκορ στον αθλητισμο του αντρα και της γυναικας. ΟΙ διαφορες μιλανε απο μονες τους. Οποτε τα μεικτα αθληματα ειναι περα για περα αδικο ως προς τη γυναικα. Το δευτερο φαουλ. Απο τη στιγμη που ο αντρας και οι γυναικα ειναι διαφορετικοι. Δε προκειτε ποτε να ειμαστε και ισοι σε ολους τους τομεις. Αυτο πρεπει να το αποδεχτουμε. Θα σε ρωτησω κατι απλο. Στις οικοδομες, στις αποθηκες, στο στρατο, στα εργοστασια, στα μηχανουργια, στα συνεργεια, στα υδραυλικα γενικα στις χειρονακτικες δουλειες γιατι δουλευουν κατα 90% αντρες ; εκει που ειναι η ισοτητα; Ποιο φυλο πιστευεις οτι εχει περισσοτερες πιθανοτητες να πεθανει εν ωρα εργασιας; Μπορουμε να κοιταμε οποια πλευρα του νομισματος θελουμε αλλα το γεγονος ειναι οτι ειμαστε διαφορετικοι και παντα θα ειμαστε. Και αυτο ειναι ωραιο. Καπου ειναι καλυτερο το ενα φυλο καπου το αλλο. Ο ενας πρεπει να συμπληρωνει τον αλλον οχι να ανταγωνιζεται. Και ειναι λογικο να ειμαστε διαφορετικοι γιατι σε διαφορετικες συνθηκες εξεληχθηκε ο αντρας και σε διαφορετικες η γυναικα. Το παρελθον εχει πολυ μεγαλη σημασια μη το βγαζεις απο την εξισωση οταν μιλας για το παρον.

  • Νικος Αγραφιωτης

    Νικος Αγραφιωτης

    Πριν χρόνο

    Αυτο με το πρωτην πρωτη ερωτηση στην αστυνομια που μπορω να το διασταυρωσω; Δεν εχω βρει κατι μεχρι τωρα

  • lampis laza

    lampis laza

    Πριν χρόνο

    400 μ . ρεκορ γυναικων μαριτα κοχ
    47,60 .. Ρεκορ απο το 1985
    Στα αντρικα 400 μ
    Κανουν ολοι κατω απο 48...οοοολοι.
    οι γυναικες δεν μπορουν τα τελευταια 35 χρονια να κατεβουνε τα 50.
    δεν ειναι αδικο να βαλεις την καλυτερη αθλητρια , που εδωσε και την ψυχη τις σε μια κουρσα να μην μπορει καν να μπει στους προ ημιτελικους?
    δεν ειναι ρατσιστικο αυτο για μια γυναικα?
    το ιδιο ακριβως συμβαινει σε ολα τα αθληματα,.. δεν θα ειχανε βαθρο ποτε . δεν θα ασχολουτανε ποτε με αθλητισμο για τον λογο οτι δεν θα νικησουν ποτε. Δεν ειναι κακο που εχεις λαθος απλα να το καταλαβεις θελω.

  • Magda K

    Magda K

    Πριν χρόνο

    Σχετικα με τον βιασμο,νομιζω πως η αστυνομια ρωταει τι φοραει η κοπελα γιατι οι βιαστες "προτιμανε" γυναικες που φορανε ρουχα που αφαιρουνται πιο ευκολα πχ φορεμα,φουστα και οχι επειδη προκαλουν με αυτο το ντυσιμο... just saying

  • Johny

    Johny

    Πριν χρόνο

    Πολύ σωστό βίντεο

  • DimitrisT

    DimitrisT

    Πριν χρόνο

    Νομίζω ότι η λέξη "ρατσισμός" έχει γίνει μόδα τελευταία...

  • ath ina

    ath ina

    Πριν χρόνο

    Πόσο μα πόσο συμφωνώ σε όλα και απλά θα αφήσω και εγώ αυτό εδώ..
    https://newpost.gr/kosmos/648426/gynaikes-ekthetoyn-ta-royxa-poy-foroysan-otan-tis-biasan-kai-katarriptoyn-ton-mytho-ths-proklhshs

  • Δημητρα Δανεζη

    Δημητρα Δανεζη

    Πριν χρόνο

    Χαχαχαχα σε ένα μαγαζί bowling έχει ladies day και κάθε Τετάρτη είναι δωρεάν για ΟΣΕΣ ΣΥΝΟΔΕΎΟΝΤΑΙ από άντρες

  • Panos Exis

    Panos Exis

    Πριν χρόνο

    Πολυ καλο βιντεο και πολυ ενδιαφερουσα συζητηση !

  • John Dillinger

    John Dillinger

    Πριν χρόνο

    Να ξέρεις έχει πολύ ψωμί αυτή η κουβέντα ! Επίσης ένα ακόμα στερεότυπο είναι ότι αν είσαι άντρας ΠΡΕΠΕΙ να έχεις αμάξι , ΠΡΕΠΕΙ να κουβαλάς τα βάρη της ζωής και της δουλειάς και ΠΡΕΠΕΙ να κάνεις την γυναίκα που είναι δίπλα σου να νιώθει ασφάλεια... Πολύ καλό βίντεο , keep it up John !

  • kwstas kapantrias

    kwstas kapantrias

    Πριν χρόνο

    kane video me ton kontopa

  • Τρεγιας Αμπουκωτος

    Τρεγιας Αμπουκωτος

    Πριν χρόνο

    Γιανναρε το τι φόραγε, το ρωτάει ο αστυνομικός για τον δράστη και όχι για την κοπέλα. Πες μ ότι δε το κατάλαβες? Επίσης προφανώς ο άντρας εκ φύσεως είναι δυνατότερος μυϊκά μην ξεχάσουμε και ότι ξέρουμε. Θες να βάλεις βαρεων βαρών πυγμάχο άντρα με αντίστοιχα κιλά γυναίκα? Μιλάμε για έγκλημα τουλάχιστον και σ φέρνω ένα παράδειγμα. Μην παρεξηγηθώ μιλάω μόνο για μυική δύναμη. Άμα πίσω από την κάμερα είχες Διονύση αντί για Μιχάλη η κουβέντα θα ήταν αλλιώς. Μιχάλη μόνο μαύρα ρε

  • sia mit

    sia mit

    Πριν χρόνο

    Έχετε να προτείνετε κάποιο βιβλίο σχετικά με αυτά τα θέματα;;

  • amber

    amber

    Πριν χρόνο

    4:53 @johnboursi Γιανναρε να θες να σωσεις τον λαο και αυτοι να πεφτουν σε γκρεμο

  • Ν.Π. Τ.Φ.

    Ν.Π. Τ.Φ.

    Πριν χρόνο

    To paraphrase Ross Geller:
    "Every night is men's night!"

  • alexandros mouzakidis

    alexandros mouzakidis

    Πριν χρόνο

    Αν δεν ξεχωρίσεις γυναίκες και άντρες στα αθλήματα απλώς θα τελειώσει ο γυναικείος αθλητισμός. Γενικώς καλές οι θεωρίες αλλά όταν δεν βασίζονται σε μια πραγματικότητα είναι απλώς αμπελοφιλοσοφια

  • taratatzoum taratatzoum

    taratatzoum taratatzoum

    Πριν χρόνο

    Δηλαδή σε πείραξε που η φοιτήτρια νομικής πίστευε σε στερεότυπα αλλά η καθηγήτρια που απέκλειε εντελώς δημοκρατικά φοιτητες ανάλογα με τα θρησκευτικά τους πιστεύω και βάσει στερεοτύπων , εκεί δεν σε πείραξε, εκεί είμαστε κομπλέ.

  • LegitGamingGR

    LegitGamingGR

    Πριν χρόνο

    Βιντεάρα Γιάννη!

    • John Boursi

      John Boursi

      Πριν χρόνο

  • luke Stam

    luke Stam

    Πριν χρόνο

    Πετα τους ολους στα λιονταρια να δεις ποιος θα βγει , συμφωνω

  • Wasilis Tzawelas

    Wasilis Tzawelas

    Πριν χρόνο

    Ερώτηση.... (για την εισαγωγή) Αν ο μάγκας κάνει δύο δουλειές που θα βρει χρόνο για να "περπατήσει" τη γυναίκα που αγαπά;;; τέτοιες βλακειες ακούγανε τότε και μας τα πρήζουν ακόμα;;

  • icanpee4hours

    icanpee4hours

    Πριν χρόνο

    Σιγουρα εχει μεγαλυτερη ευθυνη το "καλο". Οι ισαποστασιτες, αυτοι δηλαδη που μενουν αμετοχοι και αμεροληπτοι απεναντι σε μια "κακη" κατασταση ειναι η ουσια του προβληματος.

  • Stelios Zoanos

    Stelios Zoanos

    Πριν χρόνο

    Με τέτοιο ίντρο με χάσατε. Έβαλα μετά από μία μέρα να ξαναδώ το βίντεο χωρίς το ίντρο μήπως και συγκεντρωθώ σε ότι λες αλλά μάταια. Ο νους μου γυρνάει πισω στο πρώτο λεπτό!

  • skia aiks

    skia aiks

    Πριν χρόνο

    Σεξισμός είναι ο έμφυλος διαχωρισμός με σκοπό την ανάδειξη ενός φύλου υποβαθμίζοντας το άλλο και όχι ο ανιδιοτελής διαχωρισμός. Οι κοινωνικές διακρίσεις δεν είναι αποδεκτές σε καμία περίπτωση και το ότι ο άντρας και η γυναίκα είναι διαφορετικοί δεν καθιστά τον έναν καλύτερο από τον άλλον. Όντως ο άντρας είναι πιο δυνατός και όντως η γυναίκα είναι πιο στοργική και αυτά οφείλονται σε βιολογικούς παράγοντες όπως είναι οι ορμόνες και η επιγενετική μνήμη και όχι σε στερεότυπα και δεν χωράνε αμφισβήτηση από θεωρητικές επιστήμες. Χωρίς όμως να είναι απόλυτοι κανόνες μιας και εκτός από την διαφορετικότητα των 2 φύλων έχουμε και την διαφορετικότητα των ανθρώπων μεταξύ τους η οποία και αυτή έχει να κάνει με βιολογικούς παράγοντες αλλά και κοινωνικούς όπως τα βιώματα. Αυτός είναι όμως ο μέσος όρος και δεν καθιστά κάποιον ανώτερο από κάποιον άλλον αλλά απλά διαφορετικό. Επίσης υπάρχουν πάρα πολλές μελέτες που δείχνουν ότι ο ανδρικός σκελετός είναι πιο χοντρός, ότι έχουμε μεγαλύτερο μυϊκό σύστημα και ότι ο ανδρικός εγκέφαλος είναι πιο βαρύς από τον γυναικείο (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ο άντρας είναι πιο έξυπνος μιας και η εξυπνάδα βιολογικά μιλώντας έχει να κάνει με τον αριθμό νευρώνων όπου δεν έχουμε διάφορα και οι οποίοι αναπτύσσονται όσο περισσότερο δουλεύουμε τον εγκέφαλό μας). Αυτά όλα δεν μας καθιστούν καλύτερους αλλά απλά διαφορετικούς. Δεν γίνετε να απορρίπτουμε τα προφανή που είναι η διαφορετικότητα για να πετύχουμε τα προφανή που είναι η ισότητα.

  • Χαρης Δελ

    Χαρης Δελ

    Πριν χρόνο

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • Myrto Zafeirouli

    Myrto Zafeirouli

    Πριν χρόνο

    Δεν έχω συμφωνήσει πιο πολύ με κανέναν τόσο πολύ

  • Alexandros Kleidaras

    Alexandros Kleidaras

    Πριν χρόνο

    Το κανάλι είναι οτι καλύτερο γνώρισα στην καραντίνα. Συνεχίστε έτσι 💪

    • John Boursi

      John Boursi

      Πριν χρόνο

      Δειξτο και στους φίλους σου.. 😜 Ευχαριστούμε φίλε!

  • Makis Tsopanoglou

    Makis Tsopanoglou

    Πριν χρόνο

    Μια από τις κύριες διαφορές που υπάρχουν σε σωματικό επίπεδο, είναι ότι η γυναίκες έχουν μεγαλύτερη λεκάνη και αυτό για να μπορέσει να αναπτυχθεί το έμβρυο. Αυτό από μόνο του επηρεάζει τις γυναίκες από το να φτάσουν τους αντρικούς χρόνους στον στίβο. Στους άντρες ο ένας δρασκελισμός διαδέχεται τον προηγούμενο στην απόλυτη ευθεία καλύπτοντας έτσι στον ίδιο χρόνο μεγαλύτερη απόσταση. Λόγω της μεγαλύτερης λεκάνης τον γυναικών, ο ένας δρασκελισμός τους, διαδέχεται τον προηγούμενο με μια κλίση προς τα πλάγια. Έτσι καλύπτουν μικρότερη απόσταση στον ίδιο χρόνο. Φαντάζομαι τέτοιες διαφορές στην σωματική διάπλαση επηρεάζουν σε πολλά αθλήματα τα αποτελέσματα, για αυτό έγινε και ο διαχωρισμός βάση φύλου.

  • Exclairiber

    Exclairiber

    Πριν χρόνο

    Σ' αγαπώ!!!

  • Tsach

    Tsach

    Πριν χρόνο

    _Για άντρας καλά τα λες!_

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

      ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

      Πριν χρόνο

      😅😅

  • Andreas Bouterakos

    Andreas Bouterakos

    Πριν χρόνο

    Πολύ σωστό βίντεο! Στηρίζω ωστόσο Κεντέρη ☺️

  • κατερινα πετρ

    κατερινα πετρ

    Πριν χρόνο

    Σπουδάζω και εγώ κοινωνικές επιστήμες και δυστυχώς πολλοί έχουν τέτοιες σεξιστικές αντιλήψεις. Λίγοι από αυτούς τις υποστηρίζουν ανοιχτά μπροστά σε όλους, αλλα υπάρχει ακόμα και ένα μεγάλο ποσοστό που τις έχει χωρίς να τις εκφράζει. ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ ένας ψυχολόγος να έχει σεξιστικές, ρατσιστικες αντιλήψεις.
    Μόλις κατάλαβα γιατί γουστάρω τη δουλειά σου και όλων όσων συνεργάζεσαι. Γιατί ποτέ δεν έχεις κάνει σεξιστικό, ρατσιτικό σχόλιο.
    Πρέπει να λέγονται αυτά. Πρέπει να λέγονται, ειδικά απο άτομα που είναι γνωστά και έχουν πολύ κοινό να τους παρακολουθεί. ΈΤΣΙ καταρρίπτονται τα στερεότυπα, ΈΤΣΙ αποκτιέται η ισότητα των φύλων. Μακάρι όλοι οι διασιμοι, οι πολιτικοί, οι δάσκαλοι ή τέλος πάντων όσοι ασκούν μεγαλη επιρροή στον κόσμο, να είχαν αντιλήψεις σαν τις δικές σου

  • aStormyMind

    aStormyMind

    Πριν χρόνο

    Σχετικά με αυτό που έκανε η καθηγήτρια πιστεύω ότι ήταν εξίσου λάθος με αυτό που κάνουν τα άτομα που απέκλεισε από το μάθημα της. Δλδ κι εγώ πιστεύω ότι δεν μπορείς σαν ψυχολόγος να κρίνεις ανθρώπους με βάση τα ζώδια, διάφορες άλλες υπερφυσικές πεποιθήσεις κτλ., ωστόσο, από τη στιγμή που είναι ένα μάθημα πανεπιστημίου απευθύνεται σε άτομα που ήρθαν για να μάθουν κάτι. Όλοι προερχομαστε από μια κοινωνία στην οποία για διάφορους λόγους μας έχουν φορέσει ή έχουμε αποδεχθεί διάφορες πεποιθήσεις. Στο πανεπιστήμιο δίνεται σε όλους μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να έρθουμε σε επαφή με την επιστημονική μέθοδο και να καταλάβουμε ΓΙΑΤΙ αυτές οι πεποιθήσεις είναι λάθος και πώς στέκουν εμπόδιο σε τέτοιου είδους επαγγέλματα. Δεν λέω ότι με το που παρακολουθήσουν ένα μάθημα θα γίνουν όλοι ορθολογιστες αλλά έστω οι μισοί από αυτούς που απέκλεισε να είχαν αμφιβολίες τώρα δεν τους έδωσε καν την ευκαιρία να δουν την άλλη πλευρά. Είναι σαν να θέλω εγώ να σε διορθώσω και να σου λέω μόνο "εδώ κάνεις λάθος", αν μάθεις ποτέ θα είναι καθαρά από τύχη.
    Αυτό με τα μικτά αθλήματα δεν το είχα σκεφτεί ποτέ, βασικά δεν το είχα ξανακούσει σαν σοβαρή πρόταση και προσφέρει και λύση σε τρανς άτομα κτλ Αυτό που σκέφτομαι είναι ότι αν εν τέλει αποδειχθεί ότι το τοπ τον ανδρών - εννοώ σωματικά - είναι κατά κανόνα υψηλότερο από εκείνο των γυναικών τότε δεν διακινδυνευουμε να έχουμε πάντα γυναίκες που τερματίζουν από μια θέση και κάτω; Δεν θα έδινε αυτό πάτημα για περισσότερο σεξισμο; αν και δεν θα είχε και μεγάλη διαφορά από τη στιγμή που αρρητα δεχόμαστε αυτή την "κατωτεροτητα" με τον διαχωρισμο των αθλημάτων.
    Ενιγουει, ευχαριστούμε για το βίντεο, πραγματικά! 🖤

  • George Aram Simonian

    George Aram Simonian

    Πριν χρόνο

    Γιάννη συμφωνώ σχεδόν με όσα λες . Όμως έχουμε πολύ σημαντικές διαφορές στα οστά (μορφολογία, μάζα κτλ) και φυσικά τους μύες , επίσης στις ορμόνες (π.χ τεστοστερόνη) κ.α.Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τεράστιο πλεονέκτημα στους άνδρες .
    Αν δεν υπήρχε ο διαχωρισμός μεταξύ φύλων στα αθλήματα δεν θα υπήρχε πρωταθλητισμός στις γυναίκες (σχεδόν σε κανένα άθλημα) . Για να σας δώσω ένα απλό παράδειγμα, το παγκόσμιο ρεκόρ 100 μέτρων στις γυναίκες που είναι τα 10.49 ,τον ξεπερνούν περισσότεροι από 2.000 άνδρες αθλητές παγκοσμίως. Κοιτάξτε τι έχει γίνει στην Αμερική όπου transgender αγόρια μπήκαν σε γυναικεία πρωταθλήματα. Άνθρωποι που στην ανδρική κατηγορία δεν είχαν καμία διάκριση ξαφνικά από την πρώτη τους χρονιά στην κατηγορία κοριτσιών έγιναν πρωταθλητές . Έκλεψαν στην κυριολεξία υποτροφίες πανεπιστημίων από κορίτσια που είχαν δώσει όλη τους την ζωή για το άθλημα τους. Μαντέψτε τώρα τι έγινε στην αντίστροφη περίπτωση . Κορίτσια που αποφάσισαν να μπουν στην ανδρική κατηγορία απλά πάτωσαν και μάλιστα σε μια περίπτωση έγινε διακοπή αγώνα πάλης γιατί η κατάσταση έγινε πολύ επικίνδυνη . Αυτά συγκεκριμένα με τον στίβο και την πάλη . Γενετικά είμαστε διαφορετικοί . Όχι ανώτεροι και κατώτεροι . Απλά διαφορετικοί.
    ** Μπράβο που έθιξες το κομμάτι του βιασμού , της βιας κτλ
    Πάρε και ένα like γιατί όπως πάντα μας έδωσες ωραίο βίντεο.

  • ΣΠΥΡΟΣ ΚΟΥΤΣΙΟΥΜΠΑΣ

    ΣΠΥΡΟΣ ΚΟΥΤΣΙΟΥΜΠΑΣ

    Πριν χρόνο

    Υπάρχουν διαφορές ανάμεσα στα δύο φύλα και ανατομικές και φυσιολογικές . Αλλά αυτές πρέπει να ενώνουν τα φύλα και να μην τα χωρίζουν

  • Marianna Magkouta

    Marianna Magkouta

    Πριν χρόνο

    Πολύ εύστοχο βίντεο με καθημερινά παραδείγματα παραδείγματα αναζωπύρωσης στερεοτύπων! Παραθέτω ένα documentary-πείραμα που διεξήχθη σε σχολείο δημοτικού σε UK και εξετάζει την ισότητα φύλων και πως δημιουργούνται ανισότητες-στερεότυπα στη ζωή ενός παιδιού, από τη στιγμή που γεννιέται. (Είναι στα αγγλικά) Part1: https://m.youtube.com/watch?v=wN5R2LWhTrY
    Part 2: https://youtu.be/cp9Z26YgIrA

  • Giannis

    Giannis

    Πριν χρόνο

    Ο μονος λογος που υπαρχουν τα στερεοτυπα ειναι η ζηλια. Αν το καλοσκεφτεις η ομορφη ειναι η χαζη ο ψηλος ειναι ο χαζος και ατσουμπαλος η ξανθια(ξεχωριστο για τη χωρα μας χαρακτηριστικο) ειναι η πιο χαζη. Γενικα εχουμε την ταση να ακολουθουμε το οσα δε φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια

  • trollarwapistefta

    trollarwapistefta

    Πριν χρόνο

    Apo tis pio varetes arxes video.slow motion me kadro pou den katalavainw ti pliroforia theleis na dwseis

  • Cadaverous Len

    Cadaverous Len

    Πριν χρόνο

    Αυτιε τ λεφτά που λες δεν είναι τ ιδιο γιατί σκέψου η κλποπη είναι υλική ζημιά το να σε βιάσουν είναι κακοποίηση σωματική ψυχολογική συναισθηματική και το πώς θα αντιμετωπίσεις για αυτό από την κοινωνία μετά είναι άλλη ολόκληρη οδυνηρή ιστορία

  • Cadaverous Len

    Cadaverous Len

    Πριν χρόνο

    Όταν τ λένε αυτά οι φεμινίστριες τρώνε τ μπουλιγκ σύννεφο, όταν τ λέει ένα άντρας κοίτα σεβασμό στα σχόλια και τ λαικς, ούτε βρισιες ούτε απειλές ούτε θιξιμο του ντυσίματος του της εμφάνισης του της σεξουαλικής του ζως, τα λιγότερα δηλαδή που λαμβάνει ως επίθεση μια γυναίκα όταν μιλάει για τ αυτονόητα. Δυστυχώς υπάρχει σεξισμός ακόμα και σ αυτό. Οι άντρες έχετε φωνή κ πρεπει να εκμεταλλευτείτε αυτό το προνόμιο σας για να μιλάτε για τις υπόλοιπες κοινωνικές ομάδες που δεν έχουν όπως κάνεις εσυ. Αυτί θα πει προνόμιο, απλώς υπάρχει λόγω της άνισης κοινωνικής θεσης μας και μπορεί ένας άντρας να το χρησιμοποιήσει για να βλάψει τις γυναίκες η να τις βοηθησει. Πολύ χάρηκα για αυτό τ βίντεο εισαι μια στάλα ελπίδας μέσα στην παραφροσύνη της κοινωνίας. Επίσης ladys night υπάρχουν γιατί οι γυναίκες είναι τ αντικείμενα που ο άντρας θα τις κεράσει όχι χωρίς όφελος, το κέρασμα είναι πράξη επιβολής παραδοσιακά ανάμεσα στα φύλα γιατί περιμένει από αυτές ως αντάλλαγμα να τ κάτσουν κλπ, να εξαγοράσει σεξ, οπότε σωστά τα λες δεν είναι φεμινιστικό να τ στηρίζεις.

  • Dr_ Yavvas

    Dr_ Yavvas

    Πριν χρόνο

    διαφωνω καθετα. δεν ειναι ολοι ιδιοι για να τους βαλεις στο ιδιο βαρελι... οι αντρες εχουν υπερ και κατα και οι γυναικες το ιδιο.

  • Maria Peppa

    Maria Peppa

    Πριν χρόνο

    gianno nomizw se exw erwteuthei

  • Pepe Augusto

    Pepe Augusto

    Πριν χρόνο

    ωραια τα λες
    μια παρατηρηση μονο
    πως γινεται να μην εισαι σιγουρος σε ποιο μαθημα ηταν αυτες οι δυο λιστες αλλα να θυμασαι τα χαρακτηρηστικα τους απεξω;
    Ηρεμα ρωταω

  • Avgi Iatrou

    Avgi Iatrou

    Πριν χρόνο

    Ναι γαμώ το κέρατό μου. Για όοολες αυτές τις φορές που ακούσαμε
    «γιατί φοράς σορτσάκι; Γιατί είναι τόσο κοντό;»
    «Γιατί βάφεσαι; Θες να δείξεις σε κάποιον ότι είσαι ωραία;»
    «Γιατί σε κοιτάει αυτός; Του μίλησες;»
    Άντε στον κόρακα πατριάρχες.
    Ουφ τα είπα!

  • Δών Περρών

    Δών Περρών

    Πριν χρόνο

    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

  • bgy em

    bgy em

    Πριν χρόνο

    Χρειάζονται κι αυτά τα βίντεο παιδιά, μπράβο.

  • MESC

    MESC

    Πριν χρόνο

    Μπράβο ρε! ❤

  • Στέφανος Κυριαζίδης

    Στέφανος Κυριαζίδης

    Πριν χρόνο

    Μόνο ο Γιάννης θα ταίριαζε το battle Royale με το ζήτημα του σεξισμου😂

  • Thanos Kordeas

    Thanos Kordeas

    Πριν χρόνο

    Έτσι μπράβο, μάθε μας να σκεφτόμαστε γαααμω τοννν ζηηησηηη

  • Νίκος ΜΛ

    Νίκος ΜΛ

    Πριν χρόνο

    Μυικα έχουμε διάφορες γιατί εκριγνουμε διαφορετικές ορμόνες.... Αν μια γυναίκα πάρει τεστοστερονη πχ θα ανέβει μυικα.....

  • Eleftherios Madentzoglou

    Eleftherios Madentzoglou

    Πριν χρόνο

    Μεγαλύτερο στερεότυπο παιδικής ηλικίας: "Οι Ινδιάνοι είναι κακοί και οι cowboyδες καλοί". Μαντεψε ποιος δε θελει μα υποδυθεί τον Ινδιάνο.

  • Amalia Kosifi

    Amalia Kosifi

    Πριν χρόνο

    Κάνε κ αλλά τέτοια βίντεο!

  • Shot Caller

    Shot Caller

    Πριν χρόνο

    Δεν είπες για το ενδεχόμενο βιασμένου άντρα με strap on!

  • Χρήστος Ζ

    Χρήστος Ζ

    Πριν χρόνο

    Αααααααααααααα: ούρλιαξα στα σχόλια

  • Νικόλαος Κωτσιόπουλος

    Νικόλαος Κωτσιόπουλος

    Πριν χρόνο

    Γιάννη γενικά συμφωνώ με τις απόψεις σου, αν και σήμερα με βρίσκεις αντίθετο ως προς τον μη διαχωρισμό των φύλλων στα αθλήματα. Μια στο τόσο βλέπεις νίκη καυκάσιου απέναντι σε αφροαμερικανούς (εθνική ντόπα: Κεντέρης) ενώ το να ανταγωνίζονται τα φύλλα σε αθλήματα στα περισσότερα απο τα οποία οι επιδόσεις είναι σχεδόν διπλάσιες είναι 'άδικο' για τις γυναίκες, και κυριώς κακό για το θέαμα και τα κέρδη που είναι και ο λόγος για τον οποίο γίνονται οι αγώνες.

  • Tenkei

    Tenkei

    Πριν χρόνο

    Ο Γιάννης όσο πιο βαθιά είναι στο αστείο τόσο πιο χαμηλά πάει η φωνή του μέχρι που δεν μπορεί να μιλήσει

  • Dr. toxic Guy

    Dr. toxic Guy

    Πριν χρόνο

    Είχε τύχει περίπτωση που ένας άντρας είχε αλλάξει την ταυτότητά του και έλεγε πως είναι γυναίκα με έναν νόμο σε κάποια άλλη χώρα που δεν θυμάμαι που Επιτρέπει το να λες ότι είσαι άλλο φύλο μου αυτό που είσαι και Γενικής χρήσης σε γυναικείο πρωτάθλημα βαρών

  • Dr. toxic Guy

    Dr. toxic Guy

    Πριν χρόνο

    Το να έχουμε τρίχες είναι κάτι που μας είχε μείνει από τότε που ήμασταν πιθήκια το ότι έχουμε φτάσει στο σημείο να είμαστε homo sapiens sapiens δεν σημαίνει ότι αποτινάξουμε τον πίθηκο από πάνω μας

  • it'sgmarsel

    it'sgmarsel

    Πριν χρόνο

    4:26 sounds good, doesn't work

  • Rick

    Rick

    Πριν χρόνο

    Μη σου γαμησω Γιάννη με καταστρέφεις, μόλις τελείωσα σερί όλα τα βίντεο του καναλιού, σε 3 ώρες έχω μάθημα είμαι άυπνος και ενώ γράφω πανελλαδικές αφιερώνω τον χρόνο μου σε σένα...ΚΑΙ ΜΑΓΚΙΑ ΜΟΥ.

    • TheScerOne

      TheScerOne

      Πριν 9 μήνες

      Μπράβο ρε ΜΑΓΚΑ και που πέρασες τελικά?

  • xMarg

    xMarg

    Πριν χρόνο

    Το μόνο που ίσως διαφωνώ είναι το μυϊκό θέμα και το ότι θα έπρεπε να αγωνίζονται όλοι μαζί τα δύο φύλα δεν είναι ίδια και δεν πρέπει να τα βλέπουμε σαν ίδια απλά πρέπει να είναι ίσα και ισότιμα σε οποιαδήποτε μορφή μέσα στην κοινωνία αλλά σε μυϊκά χαρακτηριστικά οι άντρες υπερισχυουν.Ο λόγος για αυτό χωρίς να είναι απόλυτα σίγουρος είναι ότι το γυναικείο σώμα είναι πιο "ανθεκτικό" λόγω του ότι πρεπει να είναι ικανό να γεννήσει αλλά το αντρικό πιο δυνατό.

  • Takis Mp

    Takis Mp

    Πριν χρόνο

    Καταπληκτικό βίντεο. Έχουμε φτάσει σε ένα σημείο που η αναπαραγωγή και επεξήγηση του προφανούς είναι αξιέπαινη,γιατί υπάρχει πολύς ρατσισμός ριζωμένος πολύ καλά μέσα στα μυαλά ενός μεγάλο ποσοστού του πληθυσμού,ακόμα και των υπεραναπτυγμένων κοινωνιών του πλανήτη-όχι πως εμείς οι Έλληνες είμαστε μια από αυτές. Σε έχασα ελάχιστα στο παράδειγμα με τα τρία υποκείμενα,αλλά σίγουρα κατάλαβα το μήνυμα που ήθελες να περάσεις. Διαφωνώ μόνο στο αθλητικό κομμάτι των επιχειρημάτων σου. Η επαγγελματική άθληση,ο πρωταθλητισμός δηλαδή,είναι προιόν. Το προιόν πουλάει όταν υπάρχει ανταγωνισμός. Αν,λοιπόν,βάλεις έναν ultimate fighter 120 κιλά στο octagon με έναν 70 κιλά και ο αγώνας τελειώσει σε 5 δευτερόλεπτα σίγουρα η αξία του προιόντος θα αρχίσει να φθείρεται. Το ίδιο ισχύει και για πολλά άλλα αγωνίσματα,εκτός των προφανών.

  • Gersken jan

    Gersken jan

    Πριν χρόνο

    14:23 Τζόνυ, η απάντηση είναι σε ένα παλιό πονζι τοκ , με τον τύπο που ήταν παλαιστής mma, έγινε γυναίκα και τώρα παίζει σε γυναικείες κατηγορίες.
    Όσοι πιστοί θυμούνται χαχα
    P.s Κανονίστε πλιζ το καθιερωμένο πονζι τοκ με αστρονιο ( έστω και ετεροχρονισμένα ) . Μας έχει λείψει

  • apostolis anastasiou

    apostolis anastasiou

    Πριν χρόνο

    Θεός :D Αλλά παρόλα αυτά, υπάρχει και το θέμα τον Martial Arts. Εκεί τι κάνεις; Αφήνεις μια γυναίκα να παλέψει με έναν άντρα που η διαφορά μάζας είναι ξεκάθαρα εμφανής; Σίγουρα ενδιαφέρον θέμα nonetheless.

  • Ioannis Bistarakis

    Ioannis Bistarakis

    Πριν χρόνο

    Γιανναρε αλανι, ξαναβλεποντας κλασικα δικα σου βιντεο εδω και βιντεου του Αλεξη στο καναλι του, επεσα πανω στο speeddating. ΡΕ ΑΡΧΟΝΤΑ ΤΙ ΕΠΑΙΞΕΣ ΕΚΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΛΑΧΡΙΝΗ?